مانچینی: اولین بازی مقدماتی، سخت ترین بازی است

مانچینی: اولین بازی مقدماتی، سخت ترین بازی است

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، ایرلند شمالی را نوعی تیم بریتانیایی تفسیر کرد که روی دفاع و ضد حملات تمرکز می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 00:15 بامداد جمعه شب دو تیم ایتالیا و ایرلند شمالی از چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه تاردینی شهر پارما به مصاف هم خواهند رفت. 

ایتالیا در این گروه علاوه بر ایرلند شمالی، با بلغارستان، سوئیس و لیتوانی نیز هم گروه است. سرمربی سابق اینترمیلان و منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما در اینجا نماینده کشوری هستیم که 4 بار قهرمان جام جهانی شده است، پس همیشه امیدوار به یک اتمسفر جادوئی هستیم. اولین دیدار مقدماتی همیشه سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدار است. دلیل آن هم می‌تواند چند ماه دوری از جو بازی‌های ملی باشد. ما باید هوشیار، متمرکز و انعطاف پذیر باشیم. ایرلند شمالی یک تیم بریتانیایی است که در دفاع خوب عمل می‌کنند و چشم به ضد حملات دارند. از آن‌جایی که فضاهای زیادی در اختیار ما قرار نخواهد گرفت، پس باید با احتیاط عمل کنیم. آن‌ها از نظر فیزیکی در سطح بالایی قرار دارند، اما باید بگویم که در فاز تدافعی بهتر هستند."

او در ادامه گفت: "من در 5 ماه اخیر استراحت کردم و واقعا دلتنگ کار شدم. هدف ما در حال حاضر روی مسابقات انتخابی جام جهانی است، سپس بعد از این 3 بازی روی بازی‌های یورو 2020 تمرکز خواهیم کرد."

4416