ندود: کریستیانو رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس خواهد ماند

ندود: کریستیانو رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس خواهد ماند

پایگاه خبری فوتبالی - پاول ندود اسطوره و نائب رئیس باشگاه یوونتوس معتقد است که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در تابستان آینده، این تیم را ترک نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از ناکامی مقابل پورتو و حذف از لیگ قهرمانان اروپا و همچنین وضعیت نابسامان یوونتوس در سری آ، اخبار و شایعاتی زیادی مبنی بر خروج کریستیانو رونالدو از بیانکونری به گوش می‌رسد. با اینکه اخبار زیادی از بازگشت دارنده پنج توپ طلا به رئال مادرید به گوش می‌رسد، پاول ندود متقاعد شده است که او در یووه خواهد ماند. 

به نقل از سایت گل، ندود در مصاحبه‌ای با DAZN گفت: "از نظر من، رونالدو غیرقابل دسترسی است. او تا سی‌ام ماه ژوئن 2022 قرارداد دارد و خواهد ماند. دیگر باید ببینیم بعد آن چه اتفاقی خواهد افتاد. هم از نظر فنی و هم از نظر برندینگ، کریستیانو باشگاه ما را رو به جلو حرکت داده است. از نظر فنی، شما نمی‌توانید او را متوقف کنید. او بیش از 100 در 120 بازی به ثمر رسانده و ما را به لیگ قهرمانان برده است. می‌توانیم از او انتقاد کنیم. وقتی اشتباهی مرتکب می‌شویم، همگان آزادند تا نظر خود را بیان کنند، اما زیر سوال بردن او و عملکردش در لباس یوونتوس، واقعا ناعادلانه است. او آدم بی آلایشی است، حتی اگر از بیرون نیز چنین به نظر نیاید. بچه‌ها از او یاد خواهند گرفت و کریستیانو را سرمشق خود قرار خواهند داد."

4416