آخرین وضعیت دوناروما: سکوت مدیربرنامه‌اش مقابل پیشنهاد مالی بهتر

آخرین وضعیت دوناروما: سکوت مدیربرنامه‌اش مقابل پیشنهاد مالی بهتر

پایگاه خبری فوتبالی – آخرین اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره میلان حاکی از برگزاری یک جلسه برای بررسی شرایط قرارداد دوناروما است. اگر قرارداد دوناروما تمدید نشود هم میلان چند گزینه درنظر دارد.

به گزارش فوتبالی، تمدید قرارداد جیان لوئیجی دوناروما با میلان یکی از مهم‌ترین اهداف میلانی‌ها در فصل نقل و انتقالات است. گازتا دلو اسپورت گزارش داده میلان در حال گزینه‌‌های دیگر است تا اگر نتوانست با دوناروما تمدید کند، یک دروازه‌بان جدید بخرد. در حال حاضر از قرارداد دورناروما با میلان ۳ ماه مانده و مدیران تیم قرمز و مشکی پوش ایتالیایی در پیشنهاد جدیدشان دستمزد دوناروما را از ۶ میلیون به ۸ میلیون افزایش داده‌اند اما مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده.

شایعات زیادی در این زمینه مبنی بر علاقه شدید پاریسی‌ها به امضای قرارداد با دوناروما منتشر شده که این شایعات میلانی‌ها را نگران نمی‌کند زیرا هر ۲ طرف تصمیم گرفته‌اند تا زمانی که تکلیف وضعیت تمدید مشخص نشود وازد مذاکره با بقیه نشوند. به همین دلیل هم یک جلسه جدید در چند روز آینده بین مالدینی، ماسارا و رایولا برگزار خواهد شد.

گازتا در ادامه گزارش خود نوشته مایک مانیان (دروازه‌بان لیل) خوان موسو (دروازه‌بان اودینزه) و پیرلویجی گولینی (دروازه‌بان آتالانتا) گزینه‌های جانشینی دوناروما هستند.

1101