آپدیت جدید فیفا ۲۱ و یک ویژگی: پوگبا بیشتر مصدوم می‌شود!

آپدیت جدید فیفا ۲۱ و یک ویژگی: پوگبا بیشتر مصدوم می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – در به‌روزرسانی جدید فیفا ۲۱ که اخیرا منتشر شده یک ویژگی جدید به بازی اضافه شده که آن را طبیعی‌تر کرده و آن تمایل به مصدومیت پوگبا است.

به گزارش فوتبالی، آپدیت جدید بازی فیفا ۲۱ روز ۱۹ مارچ (۵ روز پیش) منتشر شده و کاربران این بازی در تمام کنسول‌ها می‌توانند از ویژگی‌های اضافه شده به بازی استفاده کنند. گیم پلی و شیوه بازی در این به‌روزرسانی تغییر نکرده اما در این آپدیت یک ویژگی جالب به بازی اضافه شده و آن تمایل شدید پوگبا به مصدومیت است!

پوگبا در این بازی نمره کلی ۸۶ را دارد و یکی از بهترین بازیکنان منچستر یونایتد است اما در به‌روزرسانی جدید او بیشتر مصدومیت می‌شود و هنگام هر برخوردی احتمال مصدومیت او بسیار بالا است. این مسئله باعث طبیعی‌تر شدن بازی شده و به نظر می‌‌رسد کاربران از آن استقبال کنند.

این نکته و ویژگی از آن‌جایی به بازی اضافه شده که پوگبا چند بار مصدوم شده و اخیرا بارها این مسئله تکرار شده. پوگبا از ماه فوریه و در جریان دیدار مقابل اورتون که ۳-۳ به پایان رسید ۱۰ بازی منچستر یونایتد را از دست داد تا در نهایت در دیدار مقابل میلان در لیگ اروپا به بازی آمد و گلزنی هم کرد.

1101