نامه احساسی سرمربی فیورنتینا برای استعفا: باید خودم را پیدا کنم

نامه احساسی سرمربی فیورنتینا برای استعفا: باید خودم را پیدا کنم

پایگاه خبری فوتبالی – چزاره پراندلی، سرمربی تیم فیورنتینا که مدتی پیش به عنوان سرمربی فیورنتینا انتخاب شده بود و رویاهایی بزرگ در سر داشت با انتشار یک نامه احساسی از سرمربیگری فیورنتینا استعفا داد.

به گزارش فوتبالی، پراندلی در نامه استعفا خود از فیورنتینا نوشته:

فلورانس، ۲۳ مارچ ۲۰۲۱

دومین باری است که فیورنتینا را ترک می‌کنم. بار اول تصمیم من نبود اما این بار چرا. در زندگی همان طور که لحظه‌های خوب وجود دارد،‌ لحظاتی سیاه و سخت هستند که برا شما مسلط می‌شوند.

در یک دوره پر از پریشانی عمیق قرار داشتم که از اینکه خود واقعی‌ام باشم جلوگیری می‌کرد. این تجربه (سرمربیگری فیورنتینا) را با اشتیاق آغاز کردم و عشق که با شوق مالکین جدید هم توام شده بود. عشق من به شهر و خاطرات خوبی که اینجا تجربه کردم من را کور کرده بود تا متوجه نشانه‌هایی کوچک مبنی بر اینکه چیزی درست پیش نمی‌رود نشوم. تصمیم من با مسئولیت فراوان نسبت به بازیکنان، باشگاه و هواداران که برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم گرفته شده.
تمام بازیکنان در این سطح استعداد دارند و نمی‌خواستم پریشانی من روی استعداد و درخشش بازیکنان تاثیر بگذارد.

چند ماه گذشته یک ابر سیاه درون من رشد کرده که دید من را تغییر داده. اینجا آمدم تا ۱۰۰ درصد انرژی‌ام را صرف کنم اما حالا احساس می‌کنم چنین امکانی وجود ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای صلاح همه عقب نشینی کنم.

دوست دارم از کمیسو و خانواده بی‌نظیرش، جو بارتون و دنیل پارده که همیشه کنار تیم و من بودند و بیشتر از همه مردم فلورانس که من را درک خواهند کرد تشکر کنم.

می‌دانم که این تصمیم ممکن است پایان من در مربیگری باشد اما هیچ پشیمانی ندارم و امیدوارم نداشته باشم. این دنیا که من در تمام زندگی‌ام بخشی از آن بودم دیگر برای من مناسب نیست. خودم را دیگر در آن نمی‌بینم. تغییر کرده‌ام اما دنیا سریع‌تر از من حرکت می‌کند. این دلیلی است که من باور دارم کنار بکشم، توقف کنم و خود واقعی‌ام را بار دیگر کشف کنم.

چزاره پراندلی.

1101