اتفاق ناخوشایند در تمرین اتلتیکو: بازیکن فرانسوی بیهوش شد

اتفاق ناخوشایند در تمرین اتلتیکو: بازیکن فرانسوی بیهوش شد

پایگاه خبری فوتبالی -بازگشت اتلتیکو به تمرینات با یک اتفاق ناخوشایند همراه بود. در حقیقت اتلتیکو پس از یک روز استراحت بعد از بازی با آلاوز به تمرینات در ماخاداهوندا برگشت که موسی دمبله یکی از بازیکنانی که به بازیهای ملی نرفته در بخشی از جلسه تمرینی دچار بیهوشی شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی توسط کادر پزشکی باشگاه اتلتیکو مورد معاینه قرار گرفت و در نهایت هوشیاری خود را به دست آورد و با پای خودش سوار آمبولانس شدتا در آن جا مورد معاینه قرار بگیرد .اتلتیکو اعلام کرد که موسی دمبله دچار افت فشار خون شده است و به همین خاطر تمرین را درک کرده است. مهاجم فرانسوی بدین ترتیب تحت نظارت پزشکان قرار گرفت و تست های مختلفی داد تا شرایطش مورد بررسی قرار بگیرد. البته دمبله در پایان تمرین سوار خودروی خودش شد و به خانه رفت تا خیال همه را راحت کند و مشخص شود که حالش چندان هم بد نبوده است.

مهاجم فرانسوی در زمستان به اتلتیکو ملحق شد و یکی از بازیکنانی بود که در ماه فوریه به کرونا مبتلا شد. این بازیکن به علت مصدومیت در بازیهای آغازین خود در اتلتیکو مقابل سلتا، گرانادا و لوانته حضور نداشت اما پس از غلبه بر بیماری 87 دقیقه برای اتلتیکو بازی کرد که 37 دقیقه اش در مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج بود.

4125