تلاش والنسیا برای اغوای یک بازیکن با ژامبون

تلاش والنسیا برای اغوای یک بازیکن با ژامبون

پایگاه خبری فوتبالی - آندره پیر ژینیاک مهاجم فرانسوی می توانست قبل از پیوستن به المپیک مارسی برای والنسیا بازی کند. این بازیکن که در حال حاضر به لیگ مکزیک رفته و در تیم تیگرس توپ می زند در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت که والنسیا برای اغوای وی یک جت اختصاصی به همراه ژامبون منطقه ایبریا را فرستاده تا بتواند او را راضی کند که به مارسی پاسخ منفی بدهد. 

به گزارش فوتبالی، ژینیاک در مصاحبه با رادیو مونته کارلو اسپورت گفت:" قبل از پیوستن به مارسی پیشنهاد والنسیا و لیورپول را رد کردم. والنسیا سعی کرد که من را راضی کند و حتی یک جت اختصاصی به همراه یک ژامبون خوب برایم فرستادند. فکر می کردند که با یک ژامبون خوب از منطقه ایبریا نظرم عوض می شود اما در نهایت پاسخ من منفی بود. در آن زمان امری و ماتیو در والنسیا بودند اما در نهایت مارسی را انتخاب کردم."

ملی پوش فرانسوی در نهایت به المپیک مارسی ملحق شد و بعد از آن به لیگ مکزیک رفت تا برای تیگرس بازی کند. او در مورد احتمال بازگشتش به فرانسه به عنوان بازیکن هم صحبت کرد و گفت که به مارسی باز نخواهد گشت و شاید روزی به عنوان مربی به لیگ فرانسه برگردد و هدایت تیم سابق خود را به عهده بگیرد چرا که در حال حاضر چنین برنامه ای ندارد.

4125