واکنش سرمربی پرتغال به شایعات در مورد آینده رونالدو

واکنش سرمربی پرتغال به شایعات در مورد آینده رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که اگر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس نیاز به توصیه ای برای آینده اش داشته باشد، او همیشه آماده خدمت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال این روزها آماده بازیهای راهیابی جام جهانی مقابل آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ می شوند اما شایعات در مورد جدایی رونالدو از یوونتوس و بازگشتش به رئال مادرید بسیار داغ است. سانتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آذربایجان حضور پیدا کرد و گفت:" اگر رونالدو توصیه ای از من در مورد آینده اش بخواهد، همیشه آماده خواهم بود و می توانم به او نصیحت بدهم. او را به خوبی می شناسم. از وقتی هجده ساله بود با او تمرین کردم. رابطه خیلی خوبی با ااو دارم. زیاد صحبت می کنیم اما حرفهایی که به هم می زنیم، بین خودمان می ماند. کریستیانو در سطح باشگاهی همه چیز را برده است و پس از بردن یورو 2016 فقط باید جام جهانی را ببرد."

کریستیانو رونالدو قطعا در بازیهای ملی پیش رو تلاش خواهد کرد تا شمار گلهای ملی خود را افزایش بدهد و چه بسا بتواند به گلهای ملی علی دایی برسد و به آقای گل تاریخ بازیهای ملی تبدیل شود.

4125