سوالی که اشک زلاتان را درآورد؛ پای پسرش در میان است؟

سوالی که اشک زلاتان را درآورد؛ پای پسرش در میان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 39 ساله میلان، به تازگی مجددا به تیم ملی کشورش سوئد دعوت شده است و در اردوی پیش روی این تیم با آن‌ها همراه خواهد بود. او در کنفرانس خبری که در تیم ملی سوئد داشت، در واکنش به یک سوال مقداری حالش گرفته شد و اشک ریخت اما این سوال چه بود و ماجرا از چه قرار است؟

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ پس از مدت ها مجددا به تیم ملی سوئد برگشته است و دوباره در 39 سالگی و در این سن بالا قرار است برای تیم ملی کشورش توپ بزند. البته او عملکرد خوبی در میلان دارد و همچنان روی فرم است و خودش هم معتقد بود که بر طبق شایستگی به تیم ملی سوئد دعوت شده است.

اما زلاتان در کنفرانس مطبوعاتی هنگامی که یک سوال از او پرسیده شد، گریه‌اش گرفت. یکی از خبرنگاران از او پرسید:" خانواده‌ات چگونه به تصمیم تو برای بازگشت به تیم ملی سوئد واکنش نشان داد و به پسر هایت چه گفتی؟"

زلاتان در واکنش به این سوال قدری حالش گرفته شد و گفت:"سوال خوبی نپرسیدی... در آن زمان وینسنت وقتی که او را ترک کردم واقعا گریه کرد اما اکنون اوضاع خوب است."

در واقع اشاره‌ی زلاتان ابراهیموویچ به پسرش وینسنت بود که در آن دوران به خاطر دوری پدرش گریه کرده بود و اکنون زلاتان با شنیدن این سوال به یاد آن زمان افتاد و به همین علت اشک ریخت.

1470