صلاح: لیورپول هنوز می‌تواند فصل را به خوبی به پایان برساند

صلاح: لیورپول هنوز می‌تواند فصل را به خوبی به پایان برساند

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح وینگر مصری لیورپول معتقد است که آن‌ها هنوز شانس موفقیت در این فصل را دارند. 

به گزارش فوتبالی، قرمزهای بندر لیورپول، فصل را با نام مدافع عنوان قهرمانی آغاز کردند و در ابتدا نیز عملکرد خوبی داشتند. سپس با توجه به انبوه مصدومین در خط دفاعی، افت لیورپول شروع شد و حالا آن‌ها باید برای حضور در جمع تاپ فور بجنگند. 

به نقل از گل، آقای گل حال حاضر لیگ برتر انگلستان در مصاحبه‌ای کوتاه با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه این باشگاه گفت: "بردن دوباره این جایزه حس خوبی دارد. احساس خوبی دارم و در خصوص نتایج اخیر خوشحالم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی نیز به پیروزی برسیم. جایگاهی که در حال حاضر در لیگ برتر داریم برای هیچ کدام از بازیکنان، قابل قبول نیست و همگی در وضعیت بحرانی به سر می‌بردیم، اما من ایمان دارم که شرایط برای ما بهتر خواهد شد. ما هنوز در لیگ قهرمانان حضور مثبتی داریم. نمی‌خواهم در خصوص فصلی که سپری می‌کنم حرف بزنم، چون ما به صورت تیمی کار می‌کنیم. حالا فقط باید بر روی برنده شدن در دیدارهای پیش رو تمرکز کنیم."

صلاح در ادامه نیز افزود: "از همه هواداران بابت رای‌هایی که به من دادند، تشکر می‌کنم. ما قول می‌دهیم که با 100% انرژی خود وارد میدان شویم."

4416