مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه؛پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل گوام

مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه؛پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل گوام

به گزارش ایرنا،شاگردان کارلوس کی روش از ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه) به وقت تهران در زمین چمن مصنوعی دِدِدوی جزیره گوام به میدان رفتند.
سرمربی تیم ملی ایران در این مسابقه تیم خود را با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، عزت الله پورقاز، رامین رضاییان، میلاد محمدی، آندرانیک تیموریان، کمال الدین کامیابی نیا، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، مهدی ترابی ( از دقیقه 43 مسعود شجاعی) و مهدی طارمی به میدان فرستاد.
تیم ملی ایران در این مسابقه درحالی به میدان رفت که به دلیل صادر نشدن ویزای چند بازیکن، 21 فوتبالیست در فهرست خود داشت.
در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه، توپ و میدان در اختیار شاگردان کی روش بود اما موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف خلق نمی شد. نخستین موقعیت جدی ایران تبدیل به گل نخست مسابقه نیز شد. در دقیقه 12 مهدی ترابی با پاسی در عمق مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد و طارمی هم به زیبایی و به صورت تک ضرب توپ را به گوشه دروازه گوام فرستاد.
ترابی که چهره درخشان ترکیب ایران در این مسابقه بود، در دقیقه 26 و پس از انجام یک حرکت تکنیکی و دریبل چند بازیکن حریف، به مقابل دروازه گوام رسید اما ضربه چیپ او بسیار آرام و کوتاه بود و به راحتی در دستان دروازه بان قرار گرفت.
در دقیقه 30 مسابقه گل دوم ایران به ثمر رسید. در این دقیقه کریم انصاری فرد پس از نفوذ به گوشه محوطه جریمه از جناح راست، قصد داشت توپ را به مقابل دروازه پاس بدهد اما مدافعان حریف آن را دفع کردند که همین توپ برگشتی با شوت بغل پای کمال الدین کامیابی نیا از روی خط محوطه جریمه، به گوشه دروازه گوام رفت. طارمی در این صحنه دقیقا در نقطه ای قرار داشت که توپ کامیابی نیا به سوی آن شلیک شده بود اما به خوبی خود را کنار کشید تا مانع به ثمر رسیدن گل دوم ایران و اولین گل ملی کامیابی نیا نشود.
نیمه نخست با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
ورزشی ** 2024** 1701

انتهای پیام /*