آبیدال: می‌توانستم در سال 2019 نیمار را به بارسلونا بازگردانم

آبیدال: می‌توانستم در سال 2019 نیمار را به بارسلونا بازگردانم

پایگاه خبری فوتبالی - اریک آبیدال مدعی است، زمانی که به عنوان مدیر ورزشی در بارسلونا کار می کرد، شانس برگرداندن نیمار به این تیم را داشت. 

به گزارش فوتبالی، در 3 فصل اخیر همیشه شایعاتی مبنی بر خروج نیمار و بازگشت او به لالیگا شنیده می شد و حالا اریک آبیدال مدافع و مدیر سابق بارسا معتقد است که او قادر به خرید این ستاره برزیلی به جای گریزمن در سال 2019 بود.

آبیدال در مصاحبه‌ای با تلگراف گفت: "چند روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، من به همراه رئیس باشگاه برای مذاکره با لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن به پاریس رفتم و ما داشتیم راجع به نیمار حرف می‌زدیم. من فکر می‌کردم که وقتی با رئیس باشگاه به مذاکره می روید، یعنی شانسی برای خرید بازیکن مدنظر دارید. اگر قبل از آن با گریزمن قرارداد امضا نکرده بودیم، 100 درصد می‌توانستیم نیمار را بازگردانیم. ما در آن زمان به یک وینگر احتیاج داشتیم و نیمار در زمان حضورش در لباس آبی اناری، بی نظیر بود. نمی‌خواهم به مقایسه گریزمن و نیمار بپردازم، اما فکر می‌کنم که ما به ستاره برزیلی بیشتر نیاز داشتیم."

آبیدال در ادامه افزود: "یکی از مشکلات ما با نیمار این بود که او از باشگاه بارسلونا شکایت کرده و ما را به دادگاه کشانده بود. آن‌ها گفتند که اگر نیمار تمایل به بازگشت داشت، حتما از شکایت خود صرف نظر می‌کرد."

4416