منادی در گفت و گو با فوتبالی: باید در حد نام سایپا بازی کنیم

منادی در گفت و گو با فوتبالی: باید در حد نام سایپا بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان سایپا که در این فصل عملکرد خوبی داشته به آینده این تیم در لیگ بیستم امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین اکبر منادی در مورد شکست به نساجی در آخرین بازی تیمش در سال 99 گفت: ما در آن  دیدار مستحق باخت نبودیم و اگر داوری کمی در مورد ما بیشتر دقت می‌کرد شاید حداقل مساوی را می‌گرفتیم. سعی داشتیم بازی حذفی مقابل آنها را جبران کنیم ولی متاسفانه دوباره شکست خوردیم و سال را با ناراحتی تمام کردیم.

این بازیکن در مورد نتایج سایپا تا به اینجای فصل ادامه داد: میدان دادن به جوان‌ها جسارتی است که آقای صادقی به خرج داده و تلاشمان رادر هر بازی انجام می‌دهیم ولی دچار بدشانسی شده‌ایم. امیدوارم که سال ۱۴۰۰ برای سایپا سال رشد و ترقی و صعود به رده‌های بالاتر جدول باشد.سایپا در این چند ساله استعدادهای خوبی به تیم‌های بزرگ تر و تیم ملی معرفی کرده و باید به نوعی بازی کنیم که در خور شان اسم این تیم باشد.

سوال بعدی ما از منادی درباره آمار پایین گلهای زده این تیم بود. پاسخ او را بخوانید: خدا را شکر تعداد گل‌های کمی دریافت کردیم ولی از آن طرف هم از ما می‌پرسند که چرا مشکل گلزنی داریم؟ برای خودمان سوال است و فکر می‌کنم سایپا مهاجمان بسیار خوبی دارد اما در زدن ضربات آخر کم دقت هستیم که این مشکل هم به زودی به کمک کادر فنی و تلاش بیشتر بچه ها برطرف خواهد شد. 

منادی در پایان در مورد دیدار پیش رو باسپاهان افزود: سپاهان در حال حاضر بهترین تیم لیگ است و حریف قابل احترامی محسوب می‌شود. بازی سنگینی داریم ولی ما هم تیمی نیستیم که بقیه ما را دست کم بگیرند و تمام توانمان را در زمین می‌گذاریم که انشاالله بعد از چند وقت به پیروزی برسیم.

۱۱۲۲