سرمربی سابق یوونتوس: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم

سرمربی سابق یوونتوس: پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس و آث میلان در مصاحبه‌ای فاش کرد که 3 سال پیش، پیشنهاد باشگاه رئال مادرید را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، آلگری که 2 سال پیش از یوونتوس رفت، بالاخره سکوت خود را شکست. او در دوران سرمربی خود در بیانکونری، موفق به فتح 5 قهرمانی سری آ و رسیدن به 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد. 

او در گفت و گویی با اسکای اسپورت ایتالیا در خصوص آینده خود و همچنین پیشنهاد رئال مادرید گفت: "سه سال پیش، وقتی رئال مادرید با من ارتباط برقرار کرد، من به سران باشگاه یوونتوس قول دادم که در این باشگاه می‌مانم. تنها به همین دلیل پیشنهاد رئال مادرید را نپذیرفتم."

او در خصوص احتمالات بازگشتش به یوونتوس نیز گفت: "حرف زدن راجع به چنین چیزی غیر ممکن است. علاوه بر این یووه الان آندره‌آ پیرلو را در اختیار دارد و به نظرم، سرمربی قابلی است. نمی‌دانم که یووه چه چیزی را گم کرده است. آن‌‌ها در فینال جام حذفی ایتالیا هستند، قهرمان سوپر کاپ شدند و برای حضور در جمع تاپ فور سری آ می‌جنگند."

او در حالی پس از پایان فصل 2018/19 از یوونتوس اخراج شد که هنوز یک سال از قرارداد او باقی مانده بود. آلگری فعلا بدون تیم است.

4416