هری کین پس از پیروزی مقابل آستون ویلا: نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشتیم

هری کین پس از پیروزی مقابل آستون ویلا: نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم تاتنهام از عملکرد هم تیمی‌هایش در دیدار برابر آستون ویلا تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، در پنج شنبه شب هفته گذشته، تاتنهام هاتسپر در یک بازی دراماتیک با نتیجه 3-0 مغلوب دیناموزاگرب شد و از رقابت های لیگ اروپا کنار رفت. حالا آن‌ها شب گذشته موفق شدند با 2 گل از سد آستون ویلا عبور کنند. 

به نقل از سایت گل، هری کین بعد از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: نیاز شدیدی به این پیروزی داشتیم. یکی دو بازی اخیر برای ما خوشایند نبود. می‌دانستیم که باید واکنش مناسبی داشته باشیم و همچنین نمی‌خواستیم با سه باخت پیاپی به استقبال بازی‌های ملی برویم. بازیکنان با تمام قوا خود جنگیدند و ما لایق 3 امتیاز بودیم. در چند بازی گذشته، ما پائین تر از سطح استاندارد خود ظاهر شدیم، به همین دلیل پیروزی امروز بسیار مهم بود. همه جنگیدند. این کاری است که ما باید برای ادامه فصل هم انجام دهیم."

هری کین در ادامه افزود: "هفته گذشته، هفته شرم آوری بود. ما در دیدار برابر آستون ویلا حتی موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم، با اینکه آن‌ها در فاز تهاجمی بی نظیر هستند. در هر صورت ما باید فصل را در بهترین حالت ممکن به پایان برسانیم."

تاتنهام در ادامه مسیر خود، در ماه مارس تنها در 4 دیدار به میدان می‌رود. آن‌ها ابتدا مهمان نیوکاسل هستند و سپس پذیرای منچستریونایتد خواهند بود و بعد از آن در گودیسون پارک به مصاف اورتون خواهند رفت. مهم ترین دیدار تاتنهام در ماه مارس نیز در روز بیست و پنجم، مقابل منچسترسیتی در فینال کارابائو کاپ خواهد بود.

4416