فرار سرمربی حریف استقلال به کشورش

فرار سرمربی حریف استقلال به کشورش

پایگاه خبری فوتبالی- ولادان میلوژویچ سرمربی صربستانی الاهلی پس از شکست سنگین مقابل الفتح، به کشورش بازگشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال الاهلی که روزگار خوبی را سپری نمی کند، در هفته بیست و چهارم لیگ حرفه ای عربستان مقابل تیم 10 نفره الفتح با نتیجه عجیب و دور از انتظار 4 بر یک تن به شکست داد و به رتبه هفتم جدول رده بندی سقوط کرد و حالا کسب سهمیه نیز برای الراقی دور از دسترس است.

در حالیکه مدیران الاهلی طی روزهای گذشته به دنبال راهکاری برای خاتمه دادن به همکاری با ولادان میلوژویچ سرمربی صربستانی خود بودند، به دلیل بند مجازاتی که در قرارداد این سرمربی گنجانده شده، هنوز موفق به توافق با میلوژویچ نشده اند.

ولید الفرج خبرنگار مشهور عربستانی در برنامه تلویزیونی "لیگ با ولید" اعلام کرد که این مربی صربستانی پس از شکست مقابل الفتح راهی کشورش شده و تمرینات الاهلی را نیز به مدت 5 روز تعطیل کرده است و البته مشخص نیست این مربی پس از پایان این پنج روز دوباره به جده بازمیگردد یا خیر و این سفر نابهنگام و خارج از برنامه میلوژویچ، شایعات و گمانه زنی ها بر سر پایان همکاری دو طرف را به اوج خود رسانده است.

ظاهرا ولادان میلوژویچ بر سر اعلام فهرست بازیکنان خارجی الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با مدیران تیم به مشکل خورده و او علاقه ای به حضور لوکاس لیما مدافع برزیلی در لیست خود ندارد و سرمربی الاهلی ترجیح می دهد تا امبایه نیانگ را در فهرست خود قرار دهد اما مدیران این تیم عربستانی خواستار حضور لیما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

به هر شکل مدیران الاهلی که دیگر تمایلی به ادامه همکاری با میلوژویچ ندارند، به دنبال راهی برای پایان دادن به قرارداد این مربی صربستانی هستند ولی در صورت فسخ قرارداد وی، باید مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو به او بپردازند و همین مسئله، سد محکمی بر سر راه پایان همکاری الاهلی و میلوژویچ شده است.

4731