گل زنانی که عقب نشینی کردند/ سجاد شهباززاده در صدر می درخشد

گل زنانی که عقب نشینی کردند/ سجاد شهباززاده در صدر می درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- ابتدا شاید خیلی‌ها گادوین منشا، مهاجم گل گهر سیرجان را آقای گل احتمالی لیگ بیستم می‌دانستند اما سجاد شهباززاده معادلات را به هم زد.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته تیم ها در لیگ نوزدهم از لحاظ آمار گلزنی وضعیت جالبی نداشتند و در نهایت شیخ‌دیاباته با زدن تنها ۱۵ گل آقای گل لیگ شد و این نشان می دهد تیم ها وضعیت خیلی خوبی در خط حمله نداشتند، اما داستان امسال متفاوت است. امسال منشا که از ابتدای فصل در هر بازی گلزنی کرد ناگهان دچار افت عجیب و غریبی شد و خیلی سریع سجاد شهباززاده جایش را گرفت. بازیکنانی بودند که در گلزنی پیش گرفته بودند اما الان خیلی وقت است که پایشان به گلزنی باز نشده است.

حامد پاکدل، طالب ریکانی و پیمان بابایی از جمله مهاجمانی هستند که در ابتدای فصل گل‌های زیادی می زدند اما ناگهان موتور گلزنی شان خاموش شد و همچنان با زدن ۶ گل ثابت مانده اند ولی داستان احمد نوراللهی متفاوت است، او هم جزو شش گله ها محسوب می‌شد اما از آنجایی که پستش مهاجم نبود کسی از او انتظاری نداشت. امین قاسمی نژاد، مهاجم با تجربه و هشت گله که قرار بود در خط حمله استقلال به  میدان برود در نهایت به جمع آبی‌پوشان ملحق نشد و فعلا در شهر خودرو ماندگار شده است.

محمد عباس زاده ۹ گله عملکرد تقریبا خوبی در خط حمله تراکتور داشته و تقریبا تنها گلزن این تیم است.

گادوین منشا اما خیلی وقت است گلزنی نکرده و تعداد گل هایش روی عدد ده ثابت مانده. البته او یک بازی محروم شد و چند بازی هم به عنوان بازیکن فیکس به میدان نرفت و همه این ها باعث شد سجاد شهباز زاده از او پیشی بگیرد. 

شهباز زاده موثرترین مهره خط حمله آتشین سپاهان است و با ۱۶ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و به طور میانگین او در هر بازی یک گل را به ثمر رسانده است که در این بین نباید زحمات محمدرضا خلعتبری را نیز نادیده گرفت.

با گذشتن ۱۸ هفته از لیگ برتر این طور که معلوم است شهباز زاده که امسال غوغا کرده است آقای گل خواهد شد مگر اینکه مهاجمان دیگر زودتر به خودشان بیایند.

شهباز زاده و تیمش سپاهان هر دو صدر نشین هستند. یکی صدرنشین لیگ بیستم و دیگری صدرنشین جدول گلزنان.

۱۱۲۲