لیون ۲-۴ پاری سن ژرمن؛ پیروزی پاریسی‌ها برایر رقیب دیرینه

لیون ۲-۴ پاری سن ژرمن؛ پیروزی پاریسی‌ها برایر رقیب دیرینه

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد لیون را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ فرانسه، از ساعت ۲۳:۳۰ یک‌شنبه شب، دو تیم لیون و پاری سن ژرمن در ورزشگاه گروپاما به مصاف هم رفتند. 

این دیدار از آن جهت حساس بود که تیم‌های دوم و سوم جدول به مصاف هم می‌رفتند و هر کدام با پیروزی در این دیدار شانس رسیدن به صدرجدول را داشتند. در نیمه اول این دیدار، شاگردان پوچتینو بازی را هجومی آغاز کردند و کیلیان امباپه در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر رساند. دانیلو پریرا در دقیقه ۳۲، اختلاف را دو برابر کرد تا پاری سن ژرمن با نتیجه ۲-۰ پیروز به رختکن برود. 

در نیمه دوم، آنخل دی‌ماریا در دقیقه ۴۷ گل سوم را زد و در دقیقه ۵۲ امباپه گل چهارم پاریس و دوم خودش را وارد دروازه آنتونی لوپس کرد تا به نوعی بازی تمام شود. در ادامه لیون به خودش آمد و با ضربه اسلام سلیمانی گل اول را زد. مکسول کورنت در دقیقه ۸۱، اختلاف را به دو گل کاهش داد، اما کافی نبود تا پاری‌ سن ژرمن با نتیجه ۴-۲ در این دیدار به پیروزی برسد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو با این پیروزی ۶۳ امتیازی شدند و به صدر جدول رفتند. بعد پاریس، لیل با ۶۳ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم است و لیون با ۶۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

۴۴۱۶