صحنه پنالتی آلاوز به اتلتیکو مادرید جنجال‌ساز شد؛ باید تکرار می‌شد؟

صحنه پنالتی آلاوز به اتلتیکو مادرید جنجال‌ساز شد؛ باید تکرار می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی میان اتلتیکو مادرید و دپورتیوو آلاوز که در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به سود اتلتیکو مادرید خاتمه یافت، آلاوز در دقایق پایانی بازی صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد اما خوسلو آن را از دست داد و در واقع یان اوبلاک این پنالتی را مهار کرد تا هر سه امتیاز بازی به حساب اتلتیکو مادرید واریز شود اما این ضربه‌ی پنالتی اکنون پر بحث و پر حاشیه شده است.

به گزارش فوتبالی، روی صحنه‌ی این پنالتی و در لحظه‌ای که خوسلو در حال زدن آن بود، چند تا از بازیکنان اتلتیکو مادرید پیش از زدن ضربه وارد محوطه‌ی جریمه شده بودند و این قضیه خلاف مقررات ضربات پنالتی است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد پنالتی باید تکرار شود اما روی این صحنه پنالتی تکرار نشد و اوبلاک آن را مهار کرد. البته اوبلاک مرتکب اشتباه نشد و پایش روی خط دروازه بود اما ورود بازیکنان اتلتیکو مادرید به محوطه‌ی جریمه آن اتفاق غیر قانونی بود که باید به خاطر آن پنالتی تکرار می‌شد.

اتلتیکو مادرید

با توجه به اینکه رئال و بارسا و اتلتیکو در کورس رقابت برای قهرمانی هستند کوچک ترین اتفاقی در بازی ها می‌تواند تعیین کننده بوده و مورد توجه قرار بگیرد. در این تصویر مشخص است که حداقل یک بازیکن اتلتیکو مادرید به طور کامل وارد محوطه‌ی جریمه شد و بازیکنان دیگر هم کم و بیش پایشان را درون محوطه گذاشته‌اند!

1470