قابی دیدنی از خوش و بش زلاتان و ریبری؛ پیرمردهای دوست داشتنی!

قابی دیدنی از خوش و بش زلاتان و ریبری؛ پیرمردهای دوست داشتنی!

پایگاه خبری فوتبالی - از جالب ترین حاشیه های دیدار میلان و فیورنتینا در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا می‌توان به حضور همزمان فرانک ریبری و زلاتان ابراهیموویچ در یک میدان اشاره کرد. ریبری در آستانه 38 سالگی قرار دارد و در فیورنتینا توپ می‌زند و زلاتان ابراهیموویچ هم که 39 سال دارد همچنان عملکرد بسیار خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، هم زلاتان و هم ریبری در این بازی گلزنی کردند و نشان دادند که سن برایشان همچنان یک عدد است و تا زمانی که روی فرم باشند، می‌توانند بازی کنند. ریبری سال های درخشانی را در بایرن مونیخ داشته و اکنون در فیورنتینا توپ می‌زند و باید دید که چه زمانی تصمیم به بازنشستگی خواهد گرفت.

زلاتان خودش معتقد است که هیچگاه پیر نبوده و همچنان قدرت بسیار بالایی دارد. مهاجم سوئدی خود را با بنجامین باتن مقایسه می‌کند و به تازگی دوباره به تیم ملی سوئد دعوت شده است و باید دید که عملکرد او در تیم ملی کشورش چگونه خواهد بود.

زلاتان و ریبری در بازی میان فیورنتینا و میلان که از هفته بیست و هشتم سری آ برگزار می‌شد با هم خوش و بش داشتند که در همین خلال قابی ماندگار از این دو بازیکن باتجربه‌ی شاغل در لیگ ایتالیا به ثبت رسید.

1470