لسترسیتی 3-1 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ جام حذفی را هم از دست دادند

لسترسیتی 3-1 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ جام حذفی را هم از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، موسوم به FA Cup، منچستریونایتد با نتیجه 3 بر  مقابل لسترسیتی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت تا یک جام دیگر را هم در این فصل از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل های لسترسیتی را تیلمانس و کلچی ایهیناچو (2 بار) به ثمر رساندند تا اوضاع برای این تیم بسیار خوب باشد و اکنون در مرحله‌ی نیمه نهایی باید به مصاف ساوتهمپتون برود و شانس خوبی برای فینالیست شدن و از سوی دیگر قهرمان شدن در این رقابت ها دارد. تک گل منچستریونایتد را هم گرینوود به ثمر رساند که البته این گل نتوانست دردی را از منچستریونایتد دوا کند و این تیم در نهایت حذف شد و اکنون باید دید که ادامه روند سولسشر به چه شکل خواهد بود.

دیدار های مرحله‌ی نیمه نهایی بدین صورت است که منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت و یک پای فینال را تشکیل می‌دهند و پای دیگر فینال از دیدار لسترسیتی و ساوتهمپتن مشخص می‌شود و اکنون باید دید که در نهایت کدام تیم ها به فینال رقابت ها رسیده و کدام تیم موفق به قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس می‌شوند.

1470