اعلام ترکیب رئال سوسیداد و بارسلونا؛ خط حمله بارسا همان مثلث همیشگی

اعلام ترکیب رئال سوسیداد و بارسلونا؛ خط حمله بارسا همان مثلث همیشگی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سن سباستین بازی سختی را مقابل رئال سوسیداد خواهد داشت و باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای در این دیدار به دست می‌آید. مردان رونالد کومان برای اینکه بتوانند خود را در کورس رقابت لالیگا نگه دارند باید بتوانند از این بازی نتیجه‌ای بسیار خوب گرفته و سه امتیاز را بدست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که رونالد کومان مثلث خط حمله‌ی ایده‌آل خود را پیدا کرده است و در بازی های مختلف از آن استفاده می‌کند و این مثلث عبارت است از لیونل مسی، آنتوان گریزمن و عثمان دمبله. اکنون کومان این سه نفر را مقابل رئال سوسیداد هم در ترکیب گذاشته است و باید دید که عملکردشان در این بازی به چه شکل خواهد بود.

رئال سوسیداد در حال حاضر در جایگاه پنجم لالیگا قرار دارد و از رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو مساوی گرفت و اکنون باید دید که مقابل بارسلونا به چه شکل عمل خواهد کرد.

ترکیب رئال سوسیداد برای این بازی بدین شرح است: رمیرو، زوبلیدا، پورتو، مرینو، اویارزابال، گوارا، مرکلانز، گوروسابل، ایزاک، لی نورماند، زوبی مندی.

ترکیب بارسلونا بدین صورت است: تراشتگن، مینگوئزا، دی یونگ، لنگله، دست، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، پدری، مسی، دمبله، گریزمان.

1470