عکس/ ترفند بامزه زلاتان برای گلزنی؛ هل دادن ناگهانی مدافع!

عکس/ ترفند بامزه زلاتان برای گلزنی؛ هل دادن ناگهانی مدافع!

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان بازی فیورنتینا و میلان در این هفته از رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ که در نوک پیکان خط حمله‌ی روسونری‌ها قرار گرفته با ترفندی جالب و استفاده از قدرت بدنی بالا و هوش جایگیری خود، از دست مدافع خلاص شده و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل اول میلان را در دقیقه 9 بازی روی پاس سیمون کیائر به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، اما زلاتان ابراهیموویچ روی صحنه‌ی گل توسط مدافع فیورنتینا یارگیری شده بود و در موقعیتی نبود که بتواند پاس را دریافت کند. او برای خلاص شدن از دست مدافع به آرامی به پشت مدافع نزدیک شد و با تنه‌ای ناگهانی و به طوری که خطا نباشد، به شکل کامل مدافع را از جریان بازی خارج کرد و میان خودش و او فاصله انداخت.

تا زمانی که مدافع بتواند خودش را پیدا کند و به زلاتان برسد، او در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود و به سادگی توانست دروازه را باز کند. در واقع ترفند بامزه زلاتان این بود که از پشت سر خود را به مدافعی که او را یارگیری می‌کرد چسباند و خیلی سریع به او تنه زد تا میان خودش و مدافع فاصله بیفتند و بتواند با فراری سریع در موقعیت تک به تک قرار بگیرد.

زلاتان نشان داده که علی‌رغم سن بالایش همچنان هم هوش بالا و توانایی فیزیکی بسیار خوبی دارد و می‌تواند تصمیم درست را در موقعیت لازم گرفته و برای تیمش گلزنی کند.

1470