قاب های ماندگار غم بوفون و رونالدو پس از گل بنونتو

قاب های ماندگار غم بوفون و رونالدو پس از گل بنونتو

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس مقابل بنونتو شکست خورده و در رقابت برای قهرمانی لیگ ایتالیا تا این حد عقب بیفتد و کارش سخت شود. باید دید که شاگردان آندره آ پیرلو در ادامه‌ی کار به چه شکل عمل می‌کنند اما هر چه هست بیانکونری‌ها 10 امتیاز از اینتر عقب هستند و کار برایشان بسیار دشوار است.

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان 43 ساله یوونتوس که هنوز هم به دوران فوتبال خود ادامه می‌دهد، در این بازی مطابق اکثر بازی های فصل، نیمکت نشین شزنی بود و هنگامی که بنونتو تک گل خود را به ثمر رساند، چهره‌ی ماتم زده‌اش توسط رسانه‌ها شکار شد. البته بوفون تنها کسی نبود که چهره‌ای ماتم زده روی این گل داشت بلکه کریستیانو رونالدو هم کاملا بهت زده شده بود و با رسیدن توپ به وسط زمین، منتظر بود تا شادی بازیکنان بنونتو تمام شود تا ادامه‌ی بازی را از سر بگیرد.

به نظر می‌رسد که یوونتوس در بحرانی ترین وضعیت چند سال اخیر خود قرار دارد چرا که هم خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حدف شد و هم خیلی زود قافیه را در سری آ باخت و اکنون باید دید که آندره آ پیرلو در این باشگاه ماندگار می‌شود یا تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.

1470