کرمانشاهی در گفت و گو با فوتبالی: امید مسجدسلیمانی ها را نا امید نمی کنیم/ باید تساوی را از پرسپولیس می گرفتیم

کرمانشاهی در گفت و گو با فوتبالی: امید مسجدسلیمانی ها را نا امید نمی کنیم/ باید تساوی را از پرسپولیس می گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان نفت مسجد سلیمان می گوید تمام توانشان را می گذارند تا مردم این شهر را خوشحال کنند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد کرمانشاهی در مورد شکست مقابل پرسپولیس و اینکه سال ۹۹ را با باخت پشت سر گذاشتند گفت:  همانطور که مشاهده کردید مقابل پرسپولیس بازی بدی ارائه ندادیم و مستحق کسب تساوی  بودیم و با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردیم و حیف شد که نتوانستیم آخر سالی هواداران مسجدسلیمان را شاد کنیم و همچنین رکورد نباختن مان مقابل تیم‌های بزرگ هم خراب شد.

وی  در مورد صحنه پنالتی ادامه داد: ترجیح می‌دهم در خصوص داوری سکوت کنم و معمولاً در مورد قضاوت ها هیچ چیز نمی گویم و به نظر من است کارشناسان داوری صحبت کنند.

 این بازیکن درباره اوضاع و احوال نفت مسجدسلیمان و برنامه‌ریزی این تیم برای ادامه نیم فصل دوم گفت: ما با بضاعتی که داریم چه از لحاظ نفرات و چه اوضاع  مالی که داریم خوب کار می کنیم و یکسری  از بازیکنان ما واقعاً جوان و بی تجربه هستند.  ما تمام توانمان را می‌گذاریم زیرا مسجد سلیمان امیدش به تیم نفت است و ما نمی خواهیم امید مردم را ناامید کنیم.

کرمانشاهی در پایان در مورد دیدار بعدی نفت مسجدسلیمان که با تیم نساجی است افزود: نساجی دو، سه بازی است که جان تازه گرفته و خوب کار کرده و دچار تغییر و تحولات مثبت شده است ولی ما هم در خانه بازی داریم و باید هر جور شد  سه امتیاز را بگیریم تا از این وضعیت کمی رها شویم. 

۱۱۲۲