عکسی عجیب و غریب از تونی کروس به شکل مار!

عکسی عجیب و غریب از تونی کروس به شکل مار!

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در شبکه های اجتماعی خود تصویری را به تازگی منتشر کرده که در آن به شکل یک مار است و این عکس بسیار عجیب و غریب است چرا که علاوه بر اینکه طرح تونی کروس به شکل یک مار درآمده بلکه یک مار هم روی گردن اوست اما جریان چیست؟

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که این طرح مربوط به یک پادکست سریالی است که شخصیتی سیاسی که از نظر چهره در این طرح شبیه با تونی کروس طراحی‌اش از آب درآمده در آن حضور دارد و به همین علت هافبک آلمانی رئال مادرید آن را به انتشار درآورده است تا توجه مخاطبان خود را به این قضیه جلب کند. تونی کروس در توضیحات این تصویر نوشته:" بله، خب... تصویر چیز های زیادی درباره اپیزود جدید "فرانک والتر اشتاین مایر" می‌گوید. می‌توانی من را ببینی؟" تا بدین ترتیب به این تصویر هم اشاره‌ای کرده باشد.

این طرح عجیب و غریب توسط کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شده است اما منتشر کننده اصلی آن خود تونی کروس بود که آن را در معرض نمایش گذاشت و در واقع چندی پیش در اینستاگرام خود آن را منتشر کرد و باعث تعجب هواداران رئال مادرید شد.

کروس در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است و باید دید که عملکردش در بازی های حساس رئال در این ماه به چه شکل خواهد بود.

1470