اعلام ترکیب یوونتوس و بنونتو؛ رونالدو باز هم منتقدان را ساکت می‌کند؟

اعلام ترکیب یوونتوس و بنونتو؛ رونالدو باز هم منتقدان را ساکت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و بنونتو در ورزشگاه آلیانس شهر تورین به مصاف هم می‌روند و در واقع یووه در این بازی میزبان است. با توجه به شرایط جدول سری آ و اینکه اینتر و میلان بالاتر از یوونتوس قرار دارند و اینتر با فاصله خوبی از دیگر تیم ها صدرنشین است، کار یووه برای بازگشت که کورس رقابت و صدر جدول بسیار دشوار است و جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی در کنار آلوارو موراتا در خط حمله یوونتوس قرار دارد. رونالدو پس از حذف بیانکونری ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو انتقادات زیادی را تحمل کرد و در بازی بعدی خود مقابل کالیاری یک پرفکت هتریک انجام داد و منتقدان خود را تا حدودی ساکت کرد و در اینستاگرام حرف و حدیث های زیادی را مطرح کرد و اکنون دوباره به میدان خواهد رفت و باید دید که باز هم منتقدان را ساکت می‌کند و عملکرد درخشانی خواهد داشت یا در این بازی دچار افت می‌شود.

ترکیب یوونتوس برای این بازی بدین شرح است: شزنی، دانلیو، بونوچی، دی لیخت، برناردسکی، رابیو، آرتور، کولوسوسکی، کیه‌زا، آلوارو مورتا، کریستیانو رونالدو.

ترکیب بنونتو هم بدین گونه خواهد بود: مونتیپو، ایمپروتا، تویا، کالدیرولا، باربا، فولون، یونیتا، هتمای، ویولا، لاپادولا، گایچ.

1470