عکس؛ جایگیری حیرت‌انگیز دروازه‌بان سویا مانند یک گلزن ذاتی!

عکس؛ جایگیری حیرت‌انگیز دروازه‌بان سویا مانند یک گلزن ذاتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی شب گذشته سویا مقابل رئال وایادولید، بازی تا دقیقه 94 بازی یک بر صفر به نفع وایادولید در جریان بود اما در دقیقه پایانی بازی طی یک اتفاقات عجیب و غریب، دروازه‌بان سویا که جلو آمده بود، موفق شد گلزنی کرده و بازی را به تساوی یک بر یک بکشاند. این صحنه توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، یاسین بونو دروازه‌بان سویا در دقیقه 94 بازی تیمش در شب گذشته موفق شد گلزنی کرده و یکی از ماندگار ترین قاب های این فصل از رقابت های لالیگا را از خود بر جای بگذارد. او روی این گل جایگیری بسیار خوبی داشت به طوری که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او دقیقا در مرکز محوطه‌ی جریمه و به شکلی کاملا آماده برای شوت‌زنی ایستاده بود تا با آمدن توپ به سرعت ضربه زده و دروازه را باز کند و همین کار را هم کرد.

در واقع این دروازه‌بان مانند یک مهاجم و گلزن ذاتی جایگیری کرده بود و دقیقا در منطقه مناسب ایستاده بود که توپ ممکن است به آنجا بیاید و همین مسئله باعث شده تا او مورد تمجید قرار بگیرد چرا که معمولا هر گاه دروازه‌بان ها در دقایق پایانی به جلو می‌آیند، موفق به استفاده از فرصت نمی‌شوند اما بونو به خوبی از فرصت ایجاد شده استفاده کرد.

1470