عکس؛ صحنه‌ای که برای هواداران رئال مادرید عادی شده؟!

عکس؛ صحنه‌ای که برای هواداران رئال مادرید عادی شده؟!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3 بر 1 سلتاویگو را شکست داده و پیروزی خوبی به دست بیاورد. مردان زیدان در مسیر هفته های پایانی لالیگا قرار دارند و به نظر می‌رسد که کار را جدی تر گرفته‌اند تا با کسب امتیازات بیشتر در این هفته‌ها، شانس های خود را برای قهرمانی زنده نگه دارند و در نهایت باید دید که سپیدپوشان مادریدی در چه جایگاهی این فصل از لیگ فوتبال را به پایان خواهند رساند.

به گزارش فوتبالی، اما در بازی رئال مادرید و سلتاویگو با هم صحنه‌ای تکرار شد که اعصاب هواداران رئال مادرید را به هم ریخت و آن هم فرصت سوزی وینیسیوس جونیور بود، مسئله‌ای که دیگر به نظر می‌رسد برای رئالی ها تبدیل به امری کاملا طبیعی و بدیهی شده است چرا که این بازیکن در بازی قبل‌تر رئال مادرید مقابل آتالانتا هم دو فرصت سوزی بسیار عجیب و غریب داشت و اکنون مقابل سلتاویگو هم دوباره دچار اشتباه شد و موقعیتی ایده آل برای گلزنی را از دست داد.

به نظر می‌رسد که مشکل تمام کنندگی وینیسیوس جونیور ریشه‌ای تر از این حرف هاست و رئال مادرید نمی‌تواند برای گلزنی به طور کلی روی این بازیکن حساب باز کند.

1470