آرتتا: آرسنال برای نقل و انتقالات تابستان برنامه دارد

آرتتا: آرسنال برای نقل و انتقالات تابستان برنامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال اذعان کرد که او و سران باشگاه از حالا کار خود را برای نقل و انتقالات تابستانی شروع کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال تحت نظر آرتتا در این فصل در لیگ برتر انگلیس عملکرد اصلا درخشانی نداشته است، اما با این وجود او موفق شد در فصل پیش به 2 قهرمانی اف ای کاپ و سوپر جام انگلستان برسد و در سال 2021 نیز تیم متحول شده‌ای به نظر می‌رسند. با این حال چیزی که به وضوح مشخص است، ناقص بودن ترکیب آرسنال در چند پست و ناتوانا بودن برخی بازیکنان در اجرای دستورهای آرتتا است. آرتتا در مصاحبه‌ای گفت که او و ادو، مدیر ورزشی این باشگاه در تابستان به دنبال تقویت تیم خواهند بودند.

به نقل از گل، دستیار سابق پپ گواردیولا در منچسترسیتی به اسکای اسپورتس گفت: " ما به همراه ادو، وینای و بقیه اعضای کادرفنی و سران باشگاه، در حال برنامه ریزی برای همه چیز در تابستان هستیم. کاملا مشخص کرده‌ایم که به دنبال چه چیزی هستیم. وقتی شما 10 الی 12 تغییر در یک پنجره نقل و انتقالاتی انجام دهید، کار برای مدیریت تیم سخت می شود. ما خیلی کارها برای انجام دادن داریم، اما به نقطه دلخواه خود خواهیم رسید. امیدوارم سرانجام بتوانیم به ثبات دست پیدا کنیم و تیم رقابتی برای فصل بعد بسازیم."

4416