خاطره بامزه نیستلروی از روی کین: هر روز می‌گفت برای چه هدبند می‌بندی؟

خاطره بامزه نیستلروی از روی کین: هر روز می‌گفت برای چه هدبند می‌بندی؟

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق منچستر یونایتد در اوایل هزاره جدید درباره هدبندی که به سرش می‌زده و واکنش روی کین خاطره جالبی نقل می‌‌کند.

به گزارش فوتبالی، رود فن نیستلروی در جریان یک پادکست به ریو فردیناند درباره روی کین گفته: او تیم را به شیوه‌ای باورنکردنی رهبری می‌کرد. روی انسانی رک بود و همه این مسئله را می‌دانستند اما در آغاز همه باید به آن عادت می‌‌کردند. برای ۳ ماه هر روز درباره آن هدبند من صحبت می‌کرد و می‌گفت آن چیز را از سرت باز کن. می‌‌خواهی با آن چه چیزی را نشان دهی؟ تو حالا در لیگ برتر هستی!

روی کین درون بازی بسیار خشن و جدی بود اما طبق گفته‌های نیستلروی او بیرون از زمین آرامش داشت. مهاجم سابق منچستری‌ها که حالا ۴۴ ساله شده گفته: به خاطر دارم که چگونه برای بازی آماده می‌شود. شوکه شده بودم. او برنامه را مطالعه می‌کرد،‌ در رختکن می‌نشست تا آرام شود و به راحتی به زمین برود.

گفتنی است نیستلروی در ۲۱۹ بازی خود برای منچستر تحت نظر سر الکس فرگوسن در سال‌های حضورش در لیگ برتر ۱۵۰ گل به ثمر رساند و حتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر در فصل ۰۳-۲۰۰۲ توانست کفش طلای لیگ برتر را برنده شود.

1101