سال ۱۴۰۰ بر همه مخاطبان "فوتبالی" مبارک/ منتظر توسعه "فوتبالی" در سال جدید باشید

سال ۱۴۰۰ بر همه مخاطبان "فوتبالی" مبارک/ منتظر توسعه "فوتبالی" در سال جدید باشید

پایگاه خبری فوتبالی- سال ۱۳۹۹ سال پرخبر و پرماجرا و پراتفاقی بود. سال ۹۹ بدون فوتبال و با نگرانی ها و دلهره های کرونایی شروع شد و البته "فوتبالی" سعی کرد در همه پلتفرم هایش چراغ فوتبال را برای مخاطبان زنده نگاه دارد. "فوتبالی" با انتشار اخبار درست و دقیق و پیگیری شروع مسابقات فوتبال در ایران و البته انتشار عکس ها و ویدیوهای قدیمی و نوستالژی و خاطره انگیز فوتبال ایران و جهان پرچم فوتبال را در روزهای کرونایی بالا نگاه داشت. 

شاید یکی از دستاوردهای فوتبالی در سال ۱۳۹۹، ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل از ویدیوی بازیهای مهم و خاطره انگیز فوتبال داخلی و خارجی، ملی و باشگاهی، فیلمها، سریالها، مستندها، کارتون ها، برنامه های تلویزیونی با محوریت فوتبال بود. این آرشیو ارزشمند اکنون در "فوتبالی" با جستجوی ساده در بخش جستجوی "فوتبالی"، در دسترس و آنچنان پربار است که نظیر آن را نمی توانید جایی ببینید. در واقع کرونا دشمن بود و هست اما این عدوی لعنتی سبب خیر شد.

ما در "فوتبالی" در سال ۱۳۹۹ پس از شروع مسابقات فوتبال و با توجه به محدودیت های کرونایی، با حمایت تمام قد و صد در صدی مدیران زحمتکش و دلسوز شرکت توسعه راهکارهای هوشمند آدران"و گروه رسانه های "فوتبالی" و تلاش های ۲۴ ساعته همه نیروهای کاری، با ارزش، متعصب، دوست داشتنی و عشق فوتبال، با همه توان دفتری و میدانی در کل کشور برای راضی نگاه داشتن مخاطبان میلیونی در اپلیکیشن، سایت و شبکه های اجتماعی تلاش کردیم و لحظه ای در بخشهای خبر، ویدیو، رادیو، میدانی، سوشیال مدیا، عکس، دیگر بخشهای تولید محتوا و بخش فنی، تعطیلی نداشتیم. این نوید را می دهیم که تلاش های گروه فوتبالی، در سال ۱۴۰۰ هم ادامه خواهد داشت و در فاز تولید برنامه های تلویزیونی زنده و ضبطی بر بستر اینترنت و ایجاد بخش ها و آیتمهای جدید محتوایی در پلتفرم های فوتبالی و در کل توسعه محتوایی گامهای جدی برخواهیم داشت. تجربه پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال در دهم اسفند۹۹ نشان داد که در "فوتبالی" در عرصه پخش زنده و پوشش وقایع فوتبال ایران و جهان هم می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

"فوتبالی" آغاز سال ۱۴۰۰ و نوروز باستانی را به همه بر و بچه های "فوتبالی" شامل خبرنگاران، گزارشگران، تدوین گران، فیلمبرداران، عکاسان، بخش فنی و کلا همه عزیزانی که در بخشهای مختلف "فوتبالی" شاغل هستند و در سراسر کشور برای "فوتبالی" تولید محتوا می کنند، تبریک می گوید.

فوتبالی همچنین به همه اهالی فوتبال ایران و ایرانیان عزیز در جای جای جهان هم تبریک می گوید و آرزو می کند جهان در سال ۱۴۰۰ جای بهتری برای زندگی کردن باشد و امیدوار است سال ۱۴۰۰، سال صعود تیم ملی به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و خود جام جهانی قطر و همچنین درخشش نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

چیا فوادی

مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری فوتبالی