روبرتو کارلوس: صلاح حتی نزدیک راموس هم نخواهد شد

روبرتو کارلوس: صلاح حتی نزدیک راموس هم نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از ظهر روز جمعه، در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هر هشت تیم حریفان خود را شناختند و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تقابل فینالیست‌های سال 2018 لیگ قهرمانان، رئال مادرید به مصاف لیورپول خواهد رفت. در فینال سال 2018 کیف، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 پیروز و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. یکی از نکات آن بازی مصدوم شدن شانه محمد صلاح وینگر مصری لیورپول توسط سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بود که باعث ایجاد حواشی و جنجال‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی در آن زمان شد. 

به نقل از مارکا، بعد از آن فینال، هواداران لیورپول از راموس به عنوان دشمن شماره یک یاد می‌کنند. با این حال روبرتو کارلوس پس از مراسم قرعه کشی به خبرنگاران به شوخی گفت: "صلاح حتی نزدیک راموس هم نخواهد شد. اگر زیاد راجع به آن حرف بزنیم، ممکن است یه حادثه رخ بدهد."

مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در ادامه گفت: "ما به مصاف لیورپولی خواهیم رفت که بسیار خطرناک است. اولین بازی در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار خواهد شد و در حال حاضر ما وضعیت بهتری نسبت به لیورپول داریم و باید در همان دیدار اول وضعیت را روشن کنیم. مهم‌ترین نکته این است که تمامی بازیکنان برای این بازی آماده خواهند بود."

4416