جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم

جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم

پایگاه خبری فوتبالی- پیراهن جهانبخش در بازی با چلسی در برنامه «فرمول یک» به مزایده گذاشته می شود. 

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش بازیکن هجومی برایتون انگلیس در ابتدای گفتگوی اسکایپی با علی ضیا در برنامه ویژه تحویل سال شبکه یک، گفت: امیدوارم حال همه مردم خوب باشد، می دانم داریم روزهای سختی را می گذرانیم اما قطعا از این سختی هم می گذریم.

او درباره کرونای انگلیسی گفت: من فقط اسم این ویروس را شنیده ام و از اطرافیانم کسی را ندیدم که به این بیماری مبتلا شود. مثل اینکه در شهرهای بزرگتر مثل لندن و منچستر بیشتر رایج است.مادر، پدر، خواهر، برادر و چند تا از دوستان نزدیکم کرونا گرفتند اما خدارا شکر در خانه به خودشان رسیدند و این دوره سخت را گذراندند.

وی ادامه داد: من همیشه به این معتقدم که روزهای بد ماندنی نیستند و امیدوارم از این شرایط بگذریم و به روزهای خوب برسیم، بتوانیم دوباره عزیزانمان را بغل کنیم و ارزش لحظه های با هم بودنمان را بیشتر بدانیم. دوستان نزدیکم را نزدیک به یک سال است ندیده ام و امیدوارم با همبستگی و اتحاد ملی از این شرایط سخت بگذریم.

جهانبخش در پاسخ به سوال ضیا در این باره که آیا پیراهنی را که با آن برگردان زدی به هوادارانت دادی، توضیح داد: نه. خیلی ها می خواستند این پیراهن را داشته باشند. سایت معروفی هم اینجا به نام 433 وجود دارد که به آنها قول داده بودم لباس را برایشان بفرستم. ما معمولا برای هر بازی دو لباس می گیریم. یک لباس را برای کسی که در قرعه کشی 433 برنده شده بود فرستادم و یک لباس را یادگاری پیش خودم نگه داشتم.

وی درباره پیشنهاد علی ضیا مبنی بر اینکه این پیراهن را برای کارهای خیر مثل آزادی زندانیان یا حمایت از بچه های بی سرپرست به مزایده بگذارد، گفت: این اتفاق اینقدر قشنگ است که بدون فکر آن را می پذیرم. این کار را هم به خود شما می سپارم تا در هر زمینه ای که شد بتوانیم یک کار خوب بکنیم.

جهانبخش درباره برنامه اش برای سال 1400 گفت: شرایط سخت و مراقبت های پزشکی و بحث های معیشتی مردم باعث شده، حس و حال عید کمتر شود. یادم است بچه بودیم شور و اشتیاق برای عید بیشتر بود. من دهه هفتادی هستم و در دهه هشتاد همه چیز عید برایمان مهم بود اما در این سالهای اخیر وضعیت معیشتی مردم و بیماری کرونا باعث شده این شور و اشتیاق کمتر شود.

وی در پایان گفت: آرزو می کنم سال 1400 با شور و اشتیاق خوبی مثل گذشته آغاز شود و با پشت سر گذراندن کرونا به آن شرایط برگردیم. من همیشه مردممان را آدم های شادی می شناسم و اینکه این شادی در مردم کمتر شده اذیتم می کند.

4344