اسطوره بارسلونا: هیچ‌کس نمی‌تواند لیونل مسی را متقاعد به ماندن کند

اسطوره بارسلونا: هیچ‌کس نمی‌تواند لیونل مسی را متقاعد به ماندن کند

پایگاه خبری فوتبالی - هریستو استویچکوف اسطوره بلغارستانی باشگاه بارسلونا معتقد است که آینده روشنی پیش روی کاتالان‌ها است و اذعان کرد که هیچ فردی قادر متقاعد کردن لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به ماندن نمی‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و به نظر می‌آید که او به صورت رایگان بارسلونا را ترک خواهد کرد. بعد از انتخاب شدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه، خیلی‌ها معتقد بودند که ممکن است مسی نظر خود را بابت رفتن از این تیم، عوض کند، اما استویچکوف به سایت گل گفت: "اگر مسی تاکنون تصمیم خود را در خصوص آینده‌اش گرفته باشد، هیچ‌کس نمی تواند تصمیم او را عوض کند. من از تصمیمی که لئو خواهد گرفت، حمایت خواهم کرد و لاپورتا نیز چنین کاری خواهد کرد. به نظرم این رفتاری است که باید با اسطوره یک باشگاه داشت، کسی که باعث خنده و حتی گریه‌های ما شده است."

او در ادامه نیز افزود: "درست است که لاپورتا زمان فوق العاده‌ای در بارسا داشت. او تصمیمات بزرگی همچون، اعتماد کردن به پپ گواردیولا گرفت. اما امروزه شما دیگر ژاوی و اینیستا و حتی دکو، رونالدینیو و اتوئو را در اختیار ندارید. این تیم برای فتح جام‌ها تاسیس شده است و باید به عملکرد خود ادامه دهد. فکر می‌کنم که بارسا آینده روشنی داشته باشد."

4416