کنایه سنگین بازیکن دینامو به مورینیو و تاتنهام: لندن قرمز است، کرواسی آبی!

کنایه سنگین بازیکن دینامو به مورینیو و تاتنهام: لندن قرمز است، کرواسی آبی!

پایگاه خبری فوتبالی - دینامو زاگرب به یک معجزه نیاز داشت تا بتواند شکست با اختلاف دو گل در دور رفت در یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل تاتنهام را برگرداند. تیم کروات اما در بازی برگشت با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و تیم مورینیو را کاملا به شوک فرو برد. 

به گزارش فوتبالی، دینامو زاگرب دست به شگفتی بزرگی زد. آنها از لیگ کوچکی نظیر کرواسی توانستند حریف سرشناس و پرستاره را مغلوب خود کنند. از سویی اوایل هفته زوران مامیچ سرمربی دینامو به چهار سال زندان محکوم شد.  با این وجود اورشیچ با هت تریکش به ستاره دینامو تبدیل شد و کابوس بزرگی را برای مورینیو و تیمش رقم زد. 

البته این تنها نتیجه بد تاتنهام در این هفته نبود چرا که آنها در دربی لندن نیز در مقابل آرسنال با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. از سویی توپچی ها با وجود شکست مقابل المپیاکوس به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کردند و با این حساب آرسنالی ها می توانستند حسابی برای رقیب دیرینه خود یعنی تاتنهام کری بخوانند.

رابی بورتون بازیکن اسبق آرسنال چهارده سال در رده های پایه این تیم حضور داشت. او در سال 2020 به دینامو زاگرب ملحق شد و هر چند که در مقابل تاتنهام بازی نکرد اما با پیامی توئیتری حسابی به مورینیو و هواداران تاتنهام کنایه زد. بورتون تصویری از خودش در حال جشن گرفتن با هواداران دینامو منتشر کرد و با اشاره به رنگ پیراهن تیم های آرسنال و دینامو زاگرب نوشت:"لندن قرمز است، کرواسی آبی!"

4125