عکس؛ تنبلی گرت بیل، خون هواداران تاتنهام را به جوش آورد

عکس؛ تنبلی گرت بیل، خون هواداران تاتنهام را به جوش آورد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام به شکلی باورنکردنی از لیگ اروپا حذف شد. تیم مورینیو با توجه به پیروزی دو بر صفر در بازی رفت به نظر می رسید که با خیالی تحت و برای نهایی کردن کار صعود به زاگرب می رود اما تیم لندنی در این بازی کاملا شگفت زده شد.

به گزارش فوتبالی، اورشیچ با دبل خود کار را به وقت اضافه کشاند و در نهایت این بازیکن در دقیقه 106 هت تریکش را تکمیل کرد و کار حذف تاتنهام را از مسابقات قطعی کرد. تاتنهام حتی اگر در این بازی یک گل هم می زد می توانست شرایط را عوض کند اما این تیم انگلیسی از مسابقات کنار رفت. لیگ اروپا بهترین فرصت بود تا مورینیو بتواند فصل را با جام برای تاتنهام به اتمام برساند اما لندنی ها ناکام ماندند.

اما روی گل سوم دینامو زاگرب، هواداران تاتنهام به شدت از دست بیل عصبانی هستند. در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که در زمانی که اورشیچ صاحب توپ می شود و استارت می زند تا به دروازه بان تاتنهام برسد و شوت بزند، بیل فقط یک متر از او فاصله دارد و می تواند با تکل یا خطا جلوی وی را بگیرد اما بازیکن ولزی کاملا بی خیال است و اجازه می دهد تا وینگر دینامو زاگرب کارش را انجام بدهد. هواداران تاتنهام این صحنه را نشانه ای از بی تعصبی و عدم جدیت گرت بیل در این بازی دانسته اند و به شدت به بازیکن قرضی رئال مادرید تاخته اند.

4125