فحاشی سرمربی میلان به سولشر در پی حذف از لیگ اروپا

فحاشی سرمربی میلان به سولشر در پی حذف از لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان که نمی توانست خشم خود را پس از حذف از لیگ اروپا با شکست مقابل منچستریونایتد کنترل کند در پایان بازی به مربی نروژی شیاطین سرخ فحاشی کرد!

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا تک گل بازی را در سن سیرو به ثمر رساند و بدین ترتیب میلان از یک هشتم نهایی لیگ اروپا کنار رفت و نتوانست به جمع هشت تیم برتر مسابقات برسد. پیولی در پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که میلان لایق صعود بوده است و به نظر می رسد که از حذف تیمش اصلا راضی نبود هر چند که کارشناسان از روسونری ها به خاطر تلاشی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل یونایتد داشتند، تقدیر کردند. سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد هم در پایان بازی از میلان تمجید کرد هر چند که به نظر می رسد پیولی نتوانست جلوی زبانش را بگیرد.

در حقیقت تصاویر منتشر شده در پایان بازی نشان می دهند که مربی 48 ساله نروژی پس از بازی تیمش به سمت پیولی رفت و با تبریک به وی گفت:" تیم خوبی دارید." اما مربی سابق فیورنتینا با لحنی تند جواب داد:" تیم خوب به چه دردم می خورد، تو چیزی جز یک احمق نیستی. خواهرت تیم خوبی دارد!"

البته مطبوعات لیگ انگلیس معتقد هستند که ممکن است حرفهای پیولی به سمت کیران مک کنا دستیار سولشر بوده باشد هر چند که در هر حالتی چنین لحن صحبتی شایسته یک مربی نیست و اخلاق ورزشی را زیر سوال می برد.

4125