شرایط عجیب مدافع استون ویلا: می‌تواند به چهار تیم ملی مختلف برود

شرایط عجیب مدافع استون ویلا: می‌تواند به چهار تیم ملی مختلف برود

پایگاه خبری فوتبالی - ازری کنسا مورد توجه تیم های ملی انگلیس، پرتغال، آنگولا و جمهوری دموکراتیک کنگو قرار دارد. در حقیقت مدافع استون ویلا شرایط عجیبی دارد و می تواند برای هر کدام از این چهار تیم ملی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، کنسا در 23 اکتبر 1997 در لندن متولد شد و به همین خاطر می تواند در تیم ملی انگلیس بازی کند. اما او روز پنجشنبه در لیست گرت ساوتگیت حضور نداشت. او هفت بازی در تیم زیر 21 سال و پنج بازی در تیم زیر 20 سال انگلیس داشته است. از سویی مادر این بازیکن در آنگولا متولد شده اما در آن زمان این کشور مستعمره پرتغال بود. فدراسیون فوتبال پرتغال در فوریه گذشته، تغییر تابعیت کنسا به پرتغالی را بررسی کرد اما نتیجه ای در بر نداشت. این بازیکن می تواند دو کشور آفریقایی را هم انتخاب کند. ازری می تواند به خاطر محل تولد مادرش کشور آنگولا یا به خاطر محل تولد پدرش کشور جمهوری دموکراتیک کنگو را انتخاب کند.

این بازیکن 23 ساله در دو فصل اخیر با استون ویلا در لیگ انگلیس حضور داشته است. او در فصل جاری در 25 بازی 2042 دقیقه داشته است. او در فصل جاری نیز 25 بازی و 2205 دقیقه داشته و فقط دو تا از 28 بازی را در لیگ انگلیس به علت مصدومیت از دست داده و در 24 تا از 25 بازی خود فیکس بوده است. او در لیگ انگلیس نیز دو گل به ثمر رسانده است.

4125