بال راست لوانته در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد

بال راست لوانته در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - شکوفایی خورخه دی فروتوس در لوانته از چشم رئال مادرید دور نمانده است. لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی برای تمدید با رئال مادرید به توافق نرسیده و به نظر می رسد که جدا شدنش از رئال قطعی است و در این شرایط، رئال مادرید در فکر خرید دی فروتوس است که با هشت پاس گل آمار خوبی در لالیگا داشته است. دی فروتوس که محصول آکادمی رئال مادرید است در تابستان گذشته با دو میلیون یورو از رئال به لوانته رفت که البته رئال هنوز نیمی از حق انتقالش را حفظ کرده است. 

به گزارش فوتبالی، لوانته قبل از اتمام فصل مجبور است که از فروش بازیکنانش 16 میلیون یورو درآمدزایی کند تا شرایط مالی خود را عادی سازی کند. آنها با دی فروتوس تا 2025 قرارداد بسته اند و رقم فسخ قراردادش نیز 30 میلیون یورو تعیین شده است اما طبیعتا رئال مادرید حاضر نیست که چنین مبلغی را برای خرید وی بپردازد. 

دی فروتوس فقط یک فصل در آکادمی رئال داشت و حالا می تواند تجربه ای مشابه با لوکاس وازکز داشته باشد که به اسپانیول رفت و پس از درخشش در این تیم به رئال برگشت. لوکاس در اسپانیول سه گل و شش پاس گل داشت که بلیت برگشتش به رئال بود و دی فروتوس در این فصل سه گل زده و هفت پاس گل داده است.

4125