قائدرحمتی: گل زدن من مهم نبود/ امسال هم خودم بدشانس بودم هم نساجی

قائدرحمتی: گل زدن من مهم نبود/ امسال هم خودم بدشانس بودم هم نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: گل زدن من مقابل سایپا مهم نبود، از همه مهمتر گرفتن ۳ امتیاز حساس این بازی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود قائدرحمتی در خصوص پیروزی برابر سایپا گفت:‌ خیلی خوشحالم که در آخرین بازی سال 99 برد مهمی را به دست آوردیم تا هواداران نساجی خوشحال شوند. این بازی خیلی برای ما مهم بود و در حالی 3 امتیاز را گرفتیم که فوتبال خیلی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت مسلم گلزنی را هم از دست دادیم.

وی در مورد گل حساسی که در این بازی به ثمر رساند، عنوان کرد:‌ واقعا گل زدن من مهم نبود، ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت نساجی تلاش می‌کنیم و فرقی ندارد چه کسی گل بزند. گلی که زدم حاصل زحمات بچه‌ها بود و این گل را به مردم مازندران و هواداران نساجی تقدیم می‌کنم. آنها در این فصل خیلی سختی کشیدند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

قائدرحمتی در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند؟» تصریح کرد: من به تیم خودمان اعتماد دارم و مطمئن هستم که در لیگ برتر می‌مانیم. هدف ما این است که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم و این اتفاق هم رخ خواهد داد.

هافبک نساجی در خصوص اینکه آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است، خاطرنشان کرد: من امسال خیلی بدشانس بودم چون می‌توانستم بیشتر گل بزنم و بیشتر خودم را نشان دهم. در واقع هم من بدشانس بودم و هم نساجی ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی اتفاقات بهتری را تجربه کنم.

4731