کرمانی‌مقدم: موفقیت در آسیا خواسته اصلی هواداران پرسپولیس است

کرمانی‌مقدم: موفقیت در آسیا خواسته اصلی هواداران پرسپولیس است

پایگاه خبری فوتبالی-  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در ایران دیگر برای تیم تکراری شده و هواداران از تیم انتظار موفقیت آسیایی دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در روز گذشته توانست نفت مسجد سلیمان را در آخرین دیدار خود در سال ۹۹ از پیش رو بردارد. مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس، رفع مشکل خط حمله تیم، و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با نفت مسجد سلیمان را چطور دیدید؟
بازی بدی نبود اما تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه دارند. پرسپولیس موقعیت های زیادی در این مسابقه داشت و توانست در نهایت به 3 امتیاز حساس این دیدار برسد.

خیلی‌ها از عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت انتقاد می‌کردند آیا این انتقادات منطقی بود؟
همه از پرسپولیس همیشه انتظار پیروزی دارند اما این در هیچ جای دنیا منطقی نیست که همیشه یک تیم پیروز باشد. برزیل در یک بازی در سطح جام جهانی ۷ گل می خورد. بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هشت گل می‌خورد. آیا می توان گفت این تیم ها ضعیف هستند؟ این پرسپولیس همان تیم خوب است. از طرفی نفت آبادان از تیم‌های خوب لیگ است و نمی توان انتظار داشت مقابل چنین تیمی پرسپولیس بخواهد سرتاپا حمله باشد. خوشبختانه برد روز گذشته این تساوی را از یاد برد.

پیش از این پرسپولیس مشکل گلزنی داشت. آیا با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو این مشکل برطرف می شود؟
پرسپولیس در خیلی از مسابقات این فصل بدون مهاجم بازی کرد اما توانست گلزنی کند و به صدر جدول برسد. پرسپولیس قدرتمند بود و با جذب این بازیکنان قدرت این تیم چند برابر هم خواهد شد چرا که بهترین‌های ایران به این تیم آمدند.

مثلث ترابی، آل کثیر، مغانلو را چطور می‌بینید؟
دفاع پرسپولیس مستحکم بود و تنها نکته داشتن خط حمله قوی بود که با حضور این نفرات این دغدغه ما هم برطرف شد. دیگر ایستادن مقابل این خط آتش برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود.

آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمانی لیگ را تکرار کند؟
قهرمانی در ایران دیگر تکراری شده است. هواداران منتظر موفقیت آسیایی هستند.

عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را چطور دیدید؟
همانطور که گفتم، بهترین‌های ایران به این تیم اضافه شدند جذب فرجی هم اتفاق خوبی بود زیرا پرسپولیس در خط دفاع نیاز به حضور یک بازیکن با کیفیت داشت.

4731