دو ورزشگاه به اسم میناوند و انصاریان

دو ورزشگاه به اسم میناوند و انصاریان

پایگاه خبری فوتبالی- دو ورزشگاه به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند در مناطق 10 و 14 افتتاح خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی ، علی ضیا در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک اعلام کرد با پیگیری «فرمول یک» دو ورزشگاه به نام انصاریان و میناوند در مناطق 10 و 14 افتتاح می شود.
در این ویژه برنامه که با حضور مادر زنده یادان انصاریان و میناوند آغاز شد، سادات شاه ولایتی مادر علی انصاریان در ابتدا گفت: از تمام مردم عزیزم تشکر می کنم. حال خوبی ندارم و دو سه روز بیمارستان بستری بودم و به خاطر چهلم علی آقا بیمارستان حالم بد شده بود. حالا به خاطر مردم اینجا هستم. از بهنام ابوالقاسم پور، علی کریمی، خداداد عزیزی، جواد کاظمیان و همه ورزشکاران و هنرمندان تشکر می کنم، خیلی زحمت کشیدند و امیدوارم عاقبتشان بخیر شود.

وی افزود: علی جان خیلی اسمش را دوست داشت، نمی خواهم در میلاد حضرت ابوالفضل مردم را ناراحت کنم او در وصیت نامه اش نوشته اگر خواهر یا برادرم بچه دار شدند اسمش را علی بگذارند. اگر علی من عاقبت بخیر شد چون واقعا به پدر و مادرش خدمت کرد. داغ سخت است و امیدوارم همه عاقبت بخیر شوند.

او  یادآور شد: علی آقا بچه خیلی خوبی بود. نمی توانم بگویم او چه بود. تمام مردم خودشان می دانند. برای من خیلی سخت است. من از برخی مسائل خبر داشتم. به من گفتند علی آقا 300 کتانی خارجی و لباس ورزشی خریده بود و برای فقرا آورده بود. حتی در مدرسه فوتبالش هم یک سری بچه های خیابانی را آورده بود و به آنها لباس و کتانی داده بود و درسشان می داد. از کسانی که عکس علی را در ایران و خارج از ایران کشیدند تشکر می کنم.

شاه ولایتی در پایان گفت: علی آقا فوق العاده با گذشت بود و احترام به دیگران و خوش اخلاقی با مردم را داشت. نصف ایمان اخلاق است و اگر با مردم خوش رفتار باشید، ثمره خوش رفتاری و قلب و نیت پاک و برای خدا کار کردن، همین است که عاقبت بچه های ما را می بینید. ولی من آرام و قرار ندارم و از ملت ایران می خواهم دعا کنند خداوند به من آرامش بدهد.

زینب فلاحتکار مادر مرحوم میناوند نیز در این برنامه گفت: عید را پیشاپیش به ملت ایران تبریک می گویم. ان شاءالله کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود. چیزی که برای مهرداد مهم نبود پول بود. او خیلی خیر و دلسوز بود. یک سری از کارهای او را حالا می شنوم. او خیلی مهربان بود.

وی افزود: از مردم تشکر می کنم. خیلی به ما احترام گذاشتند و برای بچه های ما دعا کردند این دعاها ان شاءالله به خودشان و بچه هایشان برگردد. از آقای ابوالقاسم پور، خداداد عزیزی، علی کریمی، علی پروین و کسانی که حضور ذهن ندارم از آنها نام ببرم، تشکر می کنم.

علی ضیا نیز در بخشی گفت: پویانفر بعد از فوت مهرداد به من زنگ زد و گفت بخش زیادی از خیریه ما با کمک آقا مهرداد می چرخید. کار خیر می کرد و عاشق حضرت ابوالفضل بود.

وی همچنین اعلام کرد: قرار است دو ورزشگاه به نام آقا مهرداد و آقا علی در منطقه 10 و 14 در همین بهار نامگذاری شود.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز در تماس تلفنی با برنامه این خبر را تایید کرد و گفت: مجموعه شکوفه در منطقه 14 در نزدیکی محل تولد زنده یاد انصاریان و مجموعه ورزشی باغ گلستان در منطقه 10 که نزدیک محل تولد آقا مهرداد میناوند بوده در بهار 1400 به نام این دو عزیز نام گذاری خواهد شد.

 4344