فلاح: آریا برزگر سرباز نیست، قرضی گرفتیم

فلاح: آریا برزگر سرباز نیست، قرضی گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: آریا برزگر را برای نیم فصل به صورت قرضی جذب کرده‌ایم و ایشان اکنون سرباز نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، رسول فلاح مدیرعامل فجرسپاسی شیراز پس از تساوی مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: بازی خوبی بود و دو تیم تلاش خود را کردند. به هر حال فجرسپاسی با وجود همه مشکلات خود یک نیم فصل سنگین را در جدالی نابرابر برابر رقبای تا دندان مسلح پشت‌سر گذاشته و با حمایت فرماندهان عزیز نیرو یک به یک مشکلاتش در حال مرتفع شدن است تا بتواند اول باعث زنده نگاه داشتن نام شهید حاج مجید سپاسی باشد و پس از آن برای خوشحال شدن مردم شیراز برای لیگ‌برتری شدن تلاش کند.

او با اشاره به جذب برزگر از پرسپولیس ادامه داد: این بازیکن شیرازی با همکاری خوب سمیعی به شهر خودش شیراز برگشت و نیم فصل به صورت قرضی در فجرسپاسی خواهد بود. البته که ما دوست داریم برزگر دوران سربازی‌اش را همین‌جا بماند و وقتی ایشان هم فجر را انتخاب کرده یعنی دوست دارد که انشاالله سربازی را هم بعد از نیم فصل همین‌جا بماند و پله پله جلوتر برود.

فلاح تاکید کرد: در تلاش هستیم تا نیازهای آقای کلانتری را هم در نقل و انتقالات برطرف کنیم و تمام زورمان را می‌زنیم هر چند که متاسفانه عده‌ای شرایطی را درست کرده‌اند که بازیکنی که دست چپ و راستش را بلد نیست طلب ۸۰۰میلیون پول کند. انشاالله پنجره تیم هم باز شود و کادرفنی بتواند از تمام بازیکنان استفاده ببرد.

مدیرعامل فجر با ابراز گلایه شدید از تبعیض میان تیم‌های دولتی با سایر تیم‌ها تصریح کرد: متاسفانه جدای از حیف و میل‌ها برخی تیم‌ها که بودجه‌شان از ذخایر روی زمینی و زیرزمینی تامین می‌شود پا را فراتر گذاشته و دست به کارهایی شرم‌آور می‌زنند.

فلاح با خطاب قراردادن برخی مدیران تاکید کرد: آیا بخش‌های دولتی که بودجه این تیم‌ها را تامین می‌کنند، می‌دانند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟ می‌دانند که حتی نوع سفر برخی تیم‌های رقیب برخی تیم‌های خاص از کجا نشات می‌گیرد؟ چطور تیمی که همیشه با پرواز جابجا شده در یک مسافت طولانی برای یک بازی ناگهان تصمیم به سفر زمینی می‌گیرد؟

او افزود: اگر می‌دانند که حق‌الناس بر گردن دارند ولی اگر نمی‌دانند بپرسند تا ببینند چه خبری دور و بر است‌. مطمئن هستم فوتبال پاک خواسته همه تیم‌ها است اما شاید عدم نظارت صحیح باعث اتفاقاتی شود که الان یقه تیم‌های غیردولتی و خصوصی لیگ را گرفته و آینده فوتبال ایران هم متاثر از آن است. مگر همین شاهین بوشهر و فجر و ابومسلم و ... چند ده بازیکن به فوتبال ایران معرفی نکردند. حالا کجا هستند و چرا دیگر مولد نیستند؟ ریشه این اتفاق را جدی بررسی کنیم.

7474