آنچلوتی و انتقاد از سبک سیتیزن‌ها: منچستر سیتی هویت ندارد

آنچلوتی و انتقاد از سبک سیتیزن‌ها: منچستر سیتی هویت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – کارلو آنچلوتی اعلام کرده منچسترسیتی دائما فرم خود را تغییر می‌دهد و به همین دلیل هویت ندارد. تنها اصول آن‌ها که حفظ توپ است تغییر نکرده.

به گزارش فوتبالی، اورتون در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه مقابل سیتی قرار خواهد گرفت. پیش از این دیدار،‌کارلو آنچلوتی در یک گفت و گو حرف‌های جدیدی درباره سیتیزن‌ها بیان کرده است.

کارلو آنچلوتی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: دوست دارم درباره منچستر سیتی صحبت کنم. منچستر سیتی تیمی فوق‌العاده است اما هویت شفاف و مشخصی ندارد. برخی اوقات آن‌ها با ۳ مدافع بازی می‌‌کنند و برخی اوقات با ۲ نفر. برخی اوقات مدافع راست آن‌ها در نقش هافبک نگه دارند توپ بازی می‌‌کند. آن‌ها نظم مشخصی دارند که این مسئله چیزی متفاوت است.

سرمربی تیم اورتون درادامه افزود: برخی اوقات آن‌ها با یک مهاجم نوک بازی نمی‌کنند. آن‌ها با یک شماره ۱۰ به عنوان مهاجم نوک وارد زمین می‌شوند. بنابراین هویت مشخصی ندارند. اگر هویت آن‌ها مشخص بود توانایی مدیریت فرم‌شان را داشتید اما واقعیت این است که  آن‌ها دائما فرم‌شان را تغییر می‌دهند. چیزی که تغییر نکرده اصول آن‌ها در حفظ توپ است. حفظ توپ و نشان دادن کیفیت‌شان. اصول آن‌ها هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.

1101