اقدام جالب اسطوره منچستریونایتد؛ در کنار فرزند بیمارش نقاشی می‌کشد

اقدام جالب اسطوره منچستریونایتد؛ در کنار فرزند بیمارش نقاشی می‌کشد

پایگاه خبری فوتبالی – پل اسکولز در این روزها تفریحی چون نقاشی کشیدن به همراه پسرش ایدن دارد.

به گزارش فوتبالی، ایدن، فرزند ۱۶ ساله پل اسکولز اوتیسم (یک بیماری در زمینه اختلال در یادگیری و روابط اجتماعی) دارد و بیشتر اوقات از هدفون جهت کمک استفاده می‌کند. به همین دلیل هم اسکولز تصمیم گرفته یک گوریل با یک هدفون نقاشی و تصویر آن را در اینستاگرام خود منتشر کند.

اسکولز به طور مفصل در رابطه با بیماری فرزندش در کتابش صحبت کرده. او گفته: ایدن از مشکل اوتیسم رنج می‌برد و مشکلات یادگیری بسیار شدیدی دارد. او نمی‌تواند در بیشتر ورزش‌ها شرکت کند اگر چه که شنا را دوست دارد و از آن لذت می‌برد. امیدوارم شرایطش بهتر شود هرچند که روی آن حساب نمی‌کنیم و تنها کارهایی انجام می‌دهیم که مطمئن شویم او از زندگی لذت ببرد. ایدن در دنیای کوچک خودش سیر می‌کند و در آن خوشحال است.

اسکولز از فرزندش در اینستاگرام هر از چندگاهی پست منتشر می‌‌کند که در کنار هم نقاشی می‌کنند یا در استخر خانوادگی در خانه ۳.۹ میلیون پوندی‌شان در اولدهام شنا می‌کنند.

اسکولز ۱۱ بار قهرمان لیگ شده، ۳ بار جام حذفی را بالای سر برده و ۲ بار هم به همراه شیاطین سرخ لیگ قهرمانان را برنده شده است. اسکولز ۶۶ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته. او حالا بیشتر به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی فعالیت می‌‌کند.

1101