قائدرحمتی در گفت و گو با فوتبالی: برای اینکه گل بزنم خیلی تمرکز کردم/ عادت ندارم در مورد داور صحبت کنم

قائدرحمتی در گفت و گو با فوتبالی: برای اینکه گل بزنم خیلی تمرکز کردم/ عادت ندارم در مورد داور صحبت کنم

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی مازندران که هفته گذشته سایپا را در جام حذفی شکست داده بود، موفق شد در لیگ برتر هم این پیروزی را تکرار کند..

به گزارش فوتبالی، محمود قائدرحمتی در مورد پیروزی نساجی مقابل سایپا گفت: بازی سختی بود و نیمه دوم تمام تلاشمان را کردیم و تمام فشار را بر روی زمین حریف گذاشتیم و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

او که تک گل تیمش را به ثمر رساند در این باره ادامه داد: خدا را شکر که گل زدم. در بازی دیروز تمام تمرکزم را گذاشته بودم که گل بزنم و به لطف خداوند این اتفاق افتاد.

این بازیکن در مورد شادی بعد از گلش نیز گفت: واقعاً من و بازیکنان دیگر خیلی تحت فشار بودیم. درست است که در جام حذفی برده بودیم اما خیلی وقت بود که در لیگ نتیجه نگرفته بودیم و با این گل و ‌برد کمی فشار از رویمان برداشته شد و به معنای واقعی شادی کردیم و امیدوارم این شادی ادامه دار باشد. وی در مورد اعتراض دو تیم به داوری گفت: من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و هیچ چیز نمی گویم.

قائد رحمتی در  پایان در مورد اینکه نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر افزود: شرایط خوب پیش می‌رود. انشاالله که از این به بعد بهتر و بهتر هم می‌شود و با حمایت هوادارانمان در لیگ برتر خواهیم ماند و آقای الهامی هم هدایت نساجی را به عهده گرفتند. انشاالله با تمرینات خوبی که داریم زیر نظر او انجام می دهیم، روزهای خوبی را رقم خواهیم زد.

1122