کلوپ پاسخ داد: بهترین بازیکنی‌ که با او کار کرده کیست؟

کلوپ پاسخ داد: بهترین بازیکنی‌ که با او کار کرده کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ، سرمربی فعلی لیورپول از لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکنی یاد کرده که با او کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در تیم دورتموند سرمربی لواندوفسکی بود و توانست با حضور این بازیکن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. لوا از تیم لخ‌پوزنان در سال ۲۰۱۰ به دروتموند پیوست و برای اولین بار با کلوپ کار کرد. او از توانایی‌های لواندوفسکی باخبر است و به همین دلیل هم نه محمد صلاح و نه سادیو مانه، ‌بلکه لوا را بهترین بازیکنی می‌داند که مربی‌اش بوده است.

کلوپ در گفت و گو بیلد گفته: بهترین بازیکنی که به عنوان مربی با او کار کرده‌ام؟ رابرت لواندوفسکی. بی‌انصافی است اگر درباره هر بازیکنی جز لوا صحبت کنم. کاری که او با توجه به پتانسیلش انجام می‌دهد او را به بازیکنی که این روزها تبدیل شده، مبدل کرده. لوا بی‌نظیر است.

یورگن کلوپ اعلام کرده تنها قابلیت‌های گلزنی لوا نیست که او را به یک بازیکن با کلاس تبدیل کرده بلکه عزم و اراده لوا است که به او کمک کرده است. کلوپ می‌گوید: لواندوفسکی هر قدمی نیاز بوده برداشته تا به ماشین گلزنی فعلی تبدیل شود. هر قدمی. او خود را در بازی غرق می‌کند و می‌داند که در هر شرایطی چه کاری باید انجام دهد و کجا برود. لوا قطعا یک ماشین گلزنی است.

1101