برانکو: کار دینامو سخت است چون مورینیو به دنبال قهرمانی است

برانکو: کار دینامو سخت است چون مورینیو به دنبال قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال عمان به تقابل تیم پیشین خود دیناموزاگرب و تاتنهام در لیگ اروپا پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تایمز، دادگاه عالی کرواسی، زوران مامیچ، سرمربی تیم فوتبال دیناموزاگرب و مالک این باشگاه را به جرم کلاهبرداری به ۴ سال زندان محکوم کرد.  به این ترتیب این مربی نمی‌تواند در دیدار برگشت برابر تاتنهام در لیگ اروپا روی نیمکت تیم خودی بنشیند و کار تیمش برای جبران شکست ۲ بر صفر بازی سخت سخت شده است.
برانکو ایوانکویچ در ارزیابی خود از این شرایط گفت:‌ دینامو یک تیم مدرن و خوب دارد که قابل رقابت در اروپا است. البته تاتنهام تیم بهتری است که در شرایطی متفاوت از دینامو بازی می کند، اما آن چه باید هواداران دینامو را خوشحال کند این واقعیت است که اکنون دینامو خیلی انگیزه برای موفقیت دارد که می‌تواند با هر تیمی در اروپا بازی کند. ما نمی‌توانیم خودمان را با تیم‌هایی مثل سیتی، رئال یا تاتنهام مقایسه کنیم که از بازیکنان خوب زیادی بهره می‌برند. باید به خودمان نگاه کنیم و به آینده امیدوار بود.

او در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم تاتنهام در این دیدار به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد  زیرا هدف ژوزه مورینیو قهرمانی در لیگ اروپا است تا سال آینده به عنوان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. در این دیدار  دینامو باید تمام تلاش خود را انجام دهد. در این دیدار هم همه چیز ممکن است و نباید ناامید بود ولی تاتنهام تیم خیلی بهتری است و باید این موضوع را قبول کرد.

دیدار برگشت دو تیم امشب پنج‌شنبه در زاگرب برگزار می‌شود. در دیدار رفت تاتنهام توانست با دو گل هری کین به برتری برسد و گام بلندی برای رسیدن به مرحله بعد بردارد.

6641