شاه‌محمدی: برای هوادار پرسپولیس فقط کسب سه امتیاز مهم است

شاه‌محمدی: برای هوادار پرسپولیس فقط کسب سه امتیاز مهم است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت سرخپوشان تهران گفت: برای هوادار پرسپولیس مهم‌ترین مساله کسب ۳ امتیاز هر مسابقه است؛ حالا این سه امتیاز می‌خواهد با یک گل رقم بخورد یا ۶ گل. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در اولین دیدار خود در جام حذفی مس نوین را با سه گل شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی شود. این در حالی بود که پرسپولیس با وجود اینکه سه گل در این دیدار به ثمر رساند اما بازهم موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

در همین راستا جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد مسائل مختلف از جمله دیدار این تیم در جام حذفی برابر مس نوین، موقعیت خراب کردن مهاجمان پرسپولیس، شانس سرخپوشان برای قهرمانی پنجم و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

بازی با مس نوین چطور بود؟

بازی با مس محک خوبی برای پرسپولیس با نفرات جدید بود. برخی اوقات برابر همین تیم‌های گمنام ممکن است غافلگیر شوید اما کادر فنی بهترین تدابیر را برای تیم در نظر گرفته بود و توانستیم در این مسابقه به برتری برسیم.

به نظر شما پرسپولیس می‌تواند روی قهرمانی در جام حذفی هم حساب باز کند؟

چرا که نه؟ پرسپولیس بهترین تیم ایران است و بارها این را ثابت کرده است. قهرمانی در لیگ حائز اهمیت است اما «دبل قهرمانی» در یک فصل لذت دوچندانی دارد.

پرسپولیس در این مسابقه نیز موقعیت‌های زیادی هدر داد. این موضوع به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز نخواهد شد؟

به نظر من این مشکل چندان جدی نیست و به زودی حل خواهد شد.

آیا جذب مغانلو و ترابی و بازگشت آل کثیر می‌تواند در روند گلزنی این تیم تاثیرگذار باشد و مشکل گلزنی را حل کند؟

به نظر من پرسپولیس مشکل گلزنی نداشت. این تیم کم گل می زد اما گلش را به ثمر می رساند و این موضوع خود را در جایگاه این تیم در جدول نشان می دهد. حالا با حضور ترابی و مغانلو و بازگشت آل کثیر اوضاع خیلی بهتر از قبل می‌شود.

خیلی‌ها این ایراد را از پرسپولیس می‌گرفتند که این تیم اقتصادی می‌برد. نظر شما در این باره چیست؟

آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کردند پرسپولیسی نبودند و طرفدار تیم دیگری بودند. هوادار پرسپولیس برد و سه امتیاز را می‌خواهد حالا چه با یک گل چه با ۶ گل. تیم یحیی کارش را بلد است و بردش را به هر نحوی شده از رقبا می‌گیرد.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی پنجم را چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم دیگر برای همه ثابت شده که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و امسال هم همه چیز برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی مهیا است.

6641